افزایش رتبه سایت در گوگل = افزایش بینندگان موثر سایت
- آیا می دانید 85 درصد بازدیدگنندگان واقعی یک وبسایت را موتورهای جستجو باعث می شوند؟
- آیا می خواهید سایت شما در صفحه اول و بالاترین رتبه های نتایج گوگل ظاهر شود؟
- آیا می دانید روش های قرار گرفتن در رتبه های برتر موتورهای جستجو امروزه به یک علم تبدیل شده؟
* افزایش چشمگیر رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل بلافاصله پس از شروع عملیات سئو توسط ما
* افزایش رنک سایت شما ( Google Page Rank) در کمتر از 4 ماه حداقل به PR=4
* افزایش Page Rank Prediction (PRP) سایت شما به حداقل PRP=3 در کمتر از 5 هفته
طبق جدیدترین متدها و روش های بهینه سازی موتورهای جستجو (مخصوصا گوگل) و مورد تائید موتورهای جستجو
تمامی روش ها و مراحل به شما توضیح داده می شود. به همراه آموزش بالا نگه داشتن رنک بالای سایت شما (پس از عملیات سئو توسط ما) توسط خود شما!
ارائه گزارش های هفتگی و ماهانه پیشرفت سایت شما
تضمین ما همین گزارش ها و روند چشمگیر رو به رشد سایت شما در نتایج موتورهای جستحو خواهد بود!
آشنائی با PR:
* رنک گوگل (Google Page Rank) یک عدد بین 0 تا 10 می باشد که گوگل برای رتبه بندی نتایج خود از آن استفاده می کند. در ایران بالاترین رنک مربوط به سایت بلاگفا (PR=5) می باشد.
برای مشاهده PR و PRP سایت ها می توانید از سایت های زیر استفاده کنید:
http://www.iwebtool.com/pagerank_prediction
http://www.googleprr.com
خوب هدف ما از این بسته چیست
و در واقع خدمات رسانی ما چگونه است و شما چگونه پس از دریافت بسته
رنک سایتتان را افزایش می دهید.لازم به ذکر است شما در هنگام ثبت نام نیازی به ثبت سایت و.... ندارید و تنها زمانی می توانید نسبت به فعال سازی
کد رنکینگ خود اقدام کنید که بسته ما را حاوی مشخصات و سریال کاربری ما
دریافت کرده باشید
بله
در این بسته کد سریال کاربری و اختصاصی و تنها مربوط به خود شما
قرار گرفته است
شما پس از دریافت این بسته و ارسال مشخصات کامل شامل ***نام و نام خانوادگی***آدرس سایت شخصی ***کد سریال بسته****شماره موبایل****به موبایل داده شده----پیامی با عنوان
خدمات رنکینگ و سئو برای سایت شما فعال شد
دریافت می نمایید
شما از ان پس شاهد افزایش روز افزون بازدید و رنک خود در موتورهای جستجو خواهید بود
در ضمن در این بسته ما به شما
کد کاربری و کلمه عبور یک یا چند سایت تبلیغاتی را ارائه می دهیم و شما قادر خواهید بود
به میزان هزینه 250000 تومان نسبت به ارسال مطالب
و اگهی های تبلیغاتی ستاره دار که انهم موجب افزایش شدیدبازدید سایت شما می شود
اقدام نمایید. البته شما بایستی این را بدانید سئو و رنک سایت های تبلیغاتی که در واقع شما آگهی هایتان را در انها قرار می دهید نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است طوری که ما به این امر بسیار اهمیت داده ایم و اگر چنانچه نسبت به وارد نمودن
آآگهی در سایت تبلیغاتی ما اقدام بفرمایید سایت شما در صفحات یک تا سه گوگل یا سایر موتورهای جستجو البته در آن آگهی که شما در سایت ما وارد نموده اید قرار خواهید گرفت
ما همواره در کنار شما خواهیم ماند تا شما به بهترین بازدید و رنک دست پیدا کنید
در ضمن کار ما تضمین شده است و چنانچه بعد از حداقل 2ماه شما شاهد افزایش رتبه سایتتان نبودید این مبلغ مسترد خواهد شد
و این ضمانت معتبر و اعتبار کار ماست
شرکت نوین پرداز عصر
پیشگفتار
کارآفرین فردی است که ابزار تولید را به منظور ادغام آنها برای تولید محصولات قابل عرضه به بازار، ارائهمیکند (ریچارد کانتیلون R. Cantillon در حدود سال 1730).
ـ کارآفرین عاملی است که تمامی ابزار تولید را ترکیب میکند و مسوولیت ارزش تولیدات، بازیافت کلسرمایهای را که بکار میگیرد، ارزش دستمزدها، بهره و اجارهای که میپردازد و همچنین سود حاصل را برعهده میگیرد (جان باتیست سی ( Jean Baptiste Say ) ، اقتصاددان فرانسوی در سال 1803 میلادی).
ـ کارآفرینی پلی است بین جامعه به عنوان یک کل، به ویژه جنبههای غیراقتصادی جامعه و موسساتانتفاعی تاسیس شده برای تمتع از مزیتهای اقتصادی و ارضاء آرزوهای اقتصادی (آرتور کول ( A. Cole )،1946).
ـ کارآفرین فردی است که تخصص وی تصمیمگیری عقلائی و منطقی درخصوص ایجاد هماهنگی در منابعکمیاب میباشد (کاسون، 1982).
ـ کارآفرینی به عنوان یک تسریعکننده، جرقة رشد و توسعة اقتصادی را فراهم میآورد (ویلکن( Wilken )، 1980)
ـ کارآفرین فردی است که شرکتهای جدیدی را که سبب ایجاد و رونق شغلهای جدید میشوند، شکلمیدهند (که چموف ( B - Kirchhoff )، 1994).
ـ رابرات لمب ( R.K .Lamb ) (1902) معتقد بود که «کارآفرینی یک نوع تصمیمگیری اجتماعی است کهتوسط نوآوران اقتصادی انجام میشود و نقش عمدة کارآفرینان را اجرای فرآیند گستردة ایجاد جوامع محلی،ملی و بینالمللی و یا دگرگون ساختن نمادهای اجتماعی و اقتصادی میدانست.
ـ هربرتون ایوانز ( Herberton G.Evans ) (1957) معتقد بود که کارآفرین وظیفه تعیین نوع کسب و کارموردنظر را بر عهده داشته و یا آن را میپذیرد.
ـ کارلند ( J.c.carland ) (1984) معتقد است که کارآفرین فردی است که جهت دستیابی به سود و رشد،شغلی را به وجود میآورد و مدیریت میکند.
ـ چل ( E.chell ) و هاروث ( J.Haworth ) (1988) در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدهاند کهکارآفرینان افرادی هستند که قابلیت مشاهده و ارزیابی فرصتهای تجاری، گردآوری منابع مورد نیاز و دستیابیبه ارزیابی حاصل از آن را داشته و میتوانند اقدامات صحیحی را برای رسیدن به موفقیت انجام دهند. ـ پیتردراکر ( P.draker ) (1985) معتقد است، کارآفرین کسی است که فعالیت اقتصادی کوچک وجدیدی را با سرمایه خود شروع مینماید. ـ ادی ( G.Eddy ) و الم ( k.olm ) (1985) معتقدند که کارآفرین فردی است که مایل و قادر بهمخاطرهپذیری است و در عین حال ابزار تولیدی و اعتباری را در هم میآمیزد تا به سود یا اهداف دیگریهمچون قدرت و احترام اجتماعی دست یابد. ـ تراپمان ( J. Torpman ) و مورنینگ استار ( G.Morningstar ) (1989) در کتاب «نظامهایکارآفرینانه» در دهة 1990 مینویس ن د: کارآفرین یعنی ترکیب متفکر با مجری، کارآفرین فردی است که فرصتارائه یک محصول، خدمات، روش و سیاست جدید یا راه تفکری جدید برای یک مشکل قدیمی را مییابد.کارآفرین فردی است که میخواهد تاثیر اندیشه محصول یا خدمات خود را بر نظام مشاهده کند. ـ جفری تیمونز ( Jeffry Timmons ) (1990) درخصوص کارآفرینی مینویسد: «کارآفرینی خلق و ایجاد بینشی ارزشمند از هیچ است. کارآفرینی فرایند ایجاد و دستیابی به فرصتها و دنبال کردن آنها بدون توجه بهمنابعی است که در حال حاضر موجود است. کارآفرینی شامل، خلق و توزیع ارزش و منافع بین افراد، گروهها،سازمانها و جامعه میباشد. ـ دیوید مک کران ( D. Mckeran ) و اریک فلانیگان ( E.Flannigan ) (1996) کارآفرینان را افرادینوآور، بافکری متمرکز، و به دنبال کسب توفیق و مایل به استفاده از میانبرها میدانند که کمتر مطابق کتاب کارمیکنند و در نظام اقتصادی، شرکتهایی نوآور، سودآور و با رشدی سریع را ایجاد مینمایند. در واقع، هنوز هم تعریف کامل، جامع، مانع و مورد پذیرش همة صاحبنظران ارائه نشده است، لیکن دراین بین تئوری و تعاریف اقتصاددان مشهور اتریشی به نام «جوزف شومپیتر ( Joseph schumpeter ) ازکارآفرینی و نقش کارآفرینان در فرآیند توسعه مورد توافق و ارجاع اکثر محققین در این زمینه است: بر طبق نظر وی کارآفرین نیروی محرکة اصلی در توسعة اقتصادی و موتور توسعه میباشد و نقش ویعبارت است از نوآوری یا ایجاد ترکیبهای تازه از مواد. شومپیتر مشخصة اصلی کارآفرین را «نوآوری»میدانست و کار یک کارآفرین را «تخریب خلاق» تعریف کرد. وی در کتاب «نظریة اقتصاد پویا» اشاره میکندکه تعادل پویا از طریق نوآوری و کارآفرینی ایجاد میگردد و اینها مشخصة یک اقتصاد سالم هستند.
طرح توجیهی مجموعه اطلاعاتی هست که نشان دهنده کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک کار تجاری ( تولیدی و یا خدماتی ) می باشد . اطلاعاتی از قبیل سرمایه مورد نیاز ، دستگاه ها و لوازم مورد نیاز ، میزان تولید سالیانه و ... تا میزان حقوق و دستمزد در این طرح ها تنظیم گردیده است . داشتن یک طرح توجیهی ( طرح تجاری ) نه تنها برای افرادی که مایل به استفاده از تسهیلات بانکی هستند مفید هست بلکه برای افرا علاقه مند به راه اندازی کسب و کار نیز ضروری می باشد .
این طرح توجیهی در 29 صفحه ,به صورت فایل word,جمع آوری شده است شما می توانید هم اکنون با پرداخت هزینه آنرا به صورت کاملا هوشمند از سایت دانلود نمایید.
لازم به ذکر است که شرکت نوین پرداز حامی شما در کلیه طرح های پیمانکاری خواهد بود.پس چنانچه شما کارفرما هستید و فاقد توانایی های لازم در برپایی مجموعه تولیدی خود هستید .هم اکنون وحتی پس از سفارش می توانید نسبت به سفارشات پیمانکاری خود اقدام نمایید.ما همیشه همراه و همکار شما خواهیم بود.
زیبا ترین و جذاب ترین هدیه سال برای دختر خانم ها و بانوان محترم
تولد – سالگرد ازدواج –هدیه آشنایی - روز عشق و ....
ماندگار ترین هدیه ، هدیه ایست که تک و بی همتا باشد.
جذاب ترین هدیه برای دختر خانم ها و بانوان محترم
خودتان مروارید اصل را از صدف خارج نموده و در آویز مخصوص قرار دهید و در زنجیر بیندازید.
در این ست : گوشواره، حلقه و گردنبند زیبا وجود دارد
به همراه این هدیه اولین بار تجربه جدیدی کسب کنید
خودتان مروارید داخل صدف زنده که در کنسرو شیشه ای بسته بندی شده است را در بیاورید و در قسمت مخصوصش در گردنبند قرار دهید
مروارید ها بصورت کاملا تصادفی دارای رنگهای گوناگون میباشند
(مشکی – صورتی – آبی – سفید) که پس از بازکردن صدف رنگشان مشخص می گردد.
هر رنگ نشان دهنده یک معنی می باشد که بر روی جعبه معانی آنها درج گردیده است.
تماس داشتن مروارید با بدن باعث :
ایجاد آرامش فردی و تسکین روحیه میشود
و نمادی ازعشق ،علاقه و محبت است.
برای اولین بار در ایران
مروارید واقعی با دستان خودتان از درون صدف خارج کرده و در گردنبند خود قرار دهید
ست کامل مروارید شامل حلقه و گردنبند
شما با این هدیه:
دوست ، نامزد یا همسرتان را هم هیجان زده و هم خوشحال از این هدیه نایاب و ارزشمند خواهید کرد
محصولی واقعا زیبا و جذاب به همراه بسته بندی رایگان
توجه :کلیه محصولات این فروشگاه (TT) طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است و با بسته بندی ویژه فروشگاه و کیفیت بالا برای فروش عرضه شده اند.
در این بسته نرم افزاری با استفاده از تصویرها ، انیمیشن های جذاب، تعاملهای سودمند، آزمون های هدفمند ، کارگاه های جذاب ، تلاش شده است تا آموزش درس های مختلف را برای همگان ساده و دست یافتنی نمائیم.
ویژه گیهای نرم افزار شامل:
1-آموزش دروس به صورت نعاملی
2-آزمون های متنوع
3-استفاده از انیمیشن های متنوع
4-امکان جستجوی موضوعی
5-کارگاه و سرگرمی
قابل اجرا بر روی سیستم عامل های Microsoft Windows 9X-NT-XP-7
نرم افزار آموزش فیزیک2 پیش دانشگاهی رشته ریاضی (اورجینال)
شامل مطالب:
-موج های مکانیکی-موج های الکترو مغناطیسی
-آشنائی با فیزیک اتمی
آشنائی با فیزیک حالت جامد و ساختار هسته
برنده لوح سیمین جشنواره ی نرم افزار های آموزشی رشد وزارت آموزش و پرورش
تولید کننده منتخب سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی طی سال های 89-81
نسخه دوم “دیکشنری مصور مخابرات” تمامی پروتکلها، دستگاههای کامپیوتری و تلفنی، مفاهیم اساسی امنیتی، و قوانین مرتبط با اینترنت را از مفاهیم اساسی فیزیکی گرفته تا شبکه جهانی وب، تشریح مینماید و علاوهبراین شرححالی از مخترعان پیشگام این فنآوریهای نوین نیز ارائه میدهد.
این نسخه بیش از نسخه اول مورد تحسین قرار گرفته و جزو پرفروشترینها در حوزه خود میباشد. این نسخه شامل هزاران تعریف جدید بوده و تعاریف قبلی بهروزرسانی شده و گسترش یافتهاند…
The Telecommunications Illustrated Dictionary, Second Edition
نویسنده:
Julie K. Petersen
انتشارات:
CRC Press
ISBN 10:
084931173X
ISBN 13:
9780849311734
این دیکشنری پوشش گستردهای بر مفاهیم مخابراتی، ازجمله تلگراف و فنآوریهای رادیویی، تلفنهای همراه بیسیم، فنآوریهای نوری، PDAها، دستگاههای مجهز به GPS، و غیره دارد.
این کتاب شامل بیش از ۱۰۰ نمودار و تصویر، پیوستهای گسترده با طبقهبندی RFC، نمودارهای طبقهبندیشده سری ITU-T که به تسهیل متغیرهای آنلاین کمک مینمایند، میباشد.
کنترل کننده های دور موتورهای الکتریکی و تاثیر آنها بر روی بهینه سازی مصرف انرژی
پایان نامه ای کامل در 313
فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه 1
فصل اول
موتورهای جریان مستقیم DC 3
1-1 روابط سرعت گشتاور در حالت دایمی 5
1-2 روشهای کنترل سرعت 9
1-3 راه اندازی 15
1-4 حداقل نمودن تلفات در محرکه های DC سرعت متغیر 16
فصل دوم
کنترل موتورهای DC با یکسو کننده های قابل کنترل 18
2-1 مدارهای یکسو کننده قابل کنترل 20
2-2 یکسو کننده های با روش کنترلی مدولاسیون پهنای پالس PWM 25
2-3 کنترل جریان 32
2-4 کار چند ربعی محرکه های دارای یکسو کننده تمام کنترل شده 34
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل سوم
کنترل موتورهای DC با برشگرها 41
3-1 روشهای کنترل 44
3-2 کنترل حالت موتوری یک موتور سری 44
3-3 ترمز ژنراتوری موتورهای DC 45
3-4 کنترل جریان 45
3-5 کنترل چند ربعی موتورهای تغذیه یا برشگر 46
فصل چهارم
کنترل حلقه بسته محرکه های DC 54
4-1 محرکه های سرعت متغیر تک ربعی 55
4-2 محرکه های سرعت متغیر 4 ربعی 67
فصل پنجم
موتورهای القایی 73
5-1 عملکرد موتورهای القایی 3 فاز 74
فهرست مطالب
عنوان صفحه
5-2 راه اندازی 87
5-3 ترمز کردن 89
5-4 کنترل سرعت 89
فصل ششم
کنترل موتورهای القایی با کنترل کننده های ولتاژ AC 95
6-1 مدارهای کنترل کننده ولتاژ AC 96
6-2 کنترل چهار ربعی و کار به صورت حلقه بسته 99
6-3 محرکه های بارهای پنکه ای یا پمپها و جرثقیلها 103
6-4 راه اندازی با کنترل کننده های ولتاژ AC 108
6-5 حداقل نمودن تلفات 108
فصل هفتم
محرکه های موتورالقایی کنترل شده با فرکانس 110
7-1 کنترل موتور القایی با اینورتر منبع ولتاژ 113
7-2 محرکه های اینورتر منبع جریان فرکانس متغیر 140
فهرست مطالب
عنوان صفحه
7-3 اینورترهای PWM کنترل شده با جریان 145
7-4 سیکلو کنورترها 148
فصل هشتم
محرکه های موتور القایی روتور سیم بندی شده با کنترل قدرت لغزش 151
8-1 کنترل استاتیکی مقاومت روتور 153
8-2 محرکه های استاتیکی شربیوس 156
8-3 محرکه های تغیر یافته کرامر 164
فصل نهم
تاثیر کنترل دور موتورهای الکتریکی برروی بهینه سازی مصرف انرژی 166
9-1 مقدمه فصل 167
9-2 مصرف انرژی در موتورهای الکتریکی 169
9-3 موانع در سیاست گذاری انرژی 170
9-4 انتخاب موتور مناسب 171
9-5 تطابق موتور و بار 171
فهرست مطالب
عنوان صفحه
9-6 موتورهای با راندمان بالا 173
9-7 اقدامات مورد نیاز برای بهبود عملکرد سیستمهای مرتبط با الکترو موتورها 175
9-8 روشهای عملی برای افزایش بازدهی موتور 178
9-9 دستورالعملهای لازم برای بهبود عملکرد موتورهای الکتریکی 181
9-10 دسته بندی اقدامات لازم برای بهینه سازی مصرف انرژی 183
9-11 تکنولوژی الکترونیک قدرت و درایوهای AC 184
9-12 کنترل کننده های دور موتور 186
9-13 مزایای استفاده از کنترل کننده های دور موتور 189
9-14 مدیریت بهینه سازی مصرف انرژی و نقش کنترل کننده های دور موتور 190
9-15 پمپها و فن ها 192
9-16 قوانین افینیتی در کاربردهای پمپ و فن 194
9-17 مثال از محاسبات صرفه جویی انرژی در فن 199
9-18 یک مطالعه موردی در ایران 201
فهرست مطالب
عنوان صفحه
9-19 سیستمهای تهویه مطبوع 204
9-20 ماشین تزریق پلاستیک 204
9-21 صرفه جویی انرژی در تاسیسات آب و فاضلاب 205
9-22 کمپرسورها 206
9-23 نیروگاهها 206
9-24 سیمان 207
قابلیتهای کنترل کننده های دور موتور مدرن 209
9-25 درایوهای دور متغیر VACON مصداقی از درایوهای مدرن 212
9-26 مسایلی که درایوهای دور متغیر به وجود می آورند 212
9-27 درایوهای ولتاژ متوسط 218
9-28 توصیه ها 219
9-29 خلاصه ای از این بخش 221
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل دهم
معرفی درایوهای کاربردی و صنعتی AC و DC ساخته شده توسط شرکت پرتو صنعت 222
10-1 درایوهای DC 223
10-2 قسمت کنترل 226
10-3 معرفی چند دستگاه برای کنترل سرعت موتورهای AC 227
10-4 مشخصات فنی و معرفی قابلیتهای دستگاههای PSMC-RM 227
10-5 مشخصات فنی و معرفی قابلیتهای دستگاههای PSMC-DM 227
10-6 مشخصات فنی و معرفی قابلیتهای دستگاههای PSMC – DL 227
10-7 مشخصات فنی و معرفی قابلیتهای دستگاههای A 250-PSMC-DT 227
10-8 مشخصات فنی و معرفی قابلیتهای دستگاههای PSMC-DM 228
10-9 ارت کردن دستگاه 235
10-10 اتصال خروجی 3 فاز دستگاه به موتور 236
10-10-1 پانل دستگاه 236
10-11 تنظیم پارامترهای سیستم 241
فهرست مطالب
عنوان صفحه
10-12 پارامترهای اساسی سیستم 250
10-13 مشخصات تکنیکی دستگاه PSMC-DM 258
10-14 شرح کار کلی سیستم 258
10-15 بخش کنترل میکرو پروسسوری سیستم 261
10-16 واحد قدرت سیستم 263
10-17 ترمینالهای ورودی و خروجی منبع تغذیه 266
10-18 خطاهای سیستم و روش عیب یابی 268
10-19 ترمینالهای کنترلی دستگاه 271
منابع 290
این مقاله ,یا پروژه در 313 صفحه ,به صورت فایل word,جمع آوری شده است .
مجموعه کامل نمونه سوالات تخصصی و عمومی کارشناسی فراگیر پیام نور از سال 1386 تا 1391 بصورت طبقه بندی شده بر اساس نیمسال تحصیلی ترم تابستان که اکثر سوالات دارای پاسخ نامه تستی و تشریحی می باشند
تمامی این نمونه سوالات نسخه اصلی و قابل چاپ با کیفیت بسیار بالا میباشد.
کاملترین مجموعه وکمترین قیمت در کل کشور
هر نیمسال نیز سوالات جدید به این مجموعه اضافه می شود و میتوانید مجموعه جدید را از همین سایت خریداری نمایید.
قابل استفاده برای : دانشجویان دانشگاه پیام نور، داوطلبان دوره های فراگیر و داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد
- مطابق با آخرین تغییرات کتب درسی
- سوالات طبقه بندی شده بر اساس نیمسال های تحصیلی
- مجموعه ای بی نظیراز آنچه شما می خواهید
- برای اولین بار در ایران
- تهیه این مجموعه بی نظیر که در قالب یک سی دی گردآوری شده است را به تمامی دانشجویان کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور توصیه می شود .
- ببینید و مقایسه کنید.هر ترم مشتری ما خواهید بود
مجموعه ی آفیس ایکس پی تمام فارسی به همراه نسخه ی اصل انگیلیسی منوها و زبان تمام فارسی بسته ی کامل آفیس شامل ورد،اکسل،اکسز،پاورپوئینت و غیره محیط مشابه آفیس 2003 یک سی دی قابل نصب روی رایانه امکان خرید پستی و خرید نقدی هدیه ی ویژه ی خرید شما یک جلد کتاب الکترونیک که به آدرس ایمیلتان ارسال می شود. 100% مفید و کاربردی جهت خرید پستی پس از سفارش روی دکمه ی اطلاعات بیشتر کلیک نمایید!
برخی از امکانات و قابلیتها:
منوها و زبان تمام فارسی
بسته ی کامل آفیس شامل ورد،اکسل،اکسز،پاورپوئینت و غیره
محیط مشابه آفیس 2003
یک سی دی
قابل نصب روی رایانه
امکان خرید پستی و خرید نقدی
هدیه ی ویژه ی خرید شما یک جلد کتاب الکترونیک که به آدرس ایمیلتان ارسال می شود.
100% مفید و کاربردی