نام اصلی: نام این کارتون به زبان اصلی Lucy of the Southern Rainbow لوسی از رنگین کمان جنوبی یا Minami no niji no rūshī است.
کارتون مهاجران مجموعه انیمیشن ژاپنی است که توسط شرکت نیپون و بر اساس رمان رنگین کمان جنوبی که توسط نویسنده استرالیایی فیلیس پیدینگتون(1910-2001) نوشته شده ساخته شده است.در مورد داستان دختر جوانی با نام لوسی است که سختی ها وهیجاناتی را که او وخانواده اش در حین مهاجرت از انگلیس به استرالیا تحمل کرده اند ،بیان میکند .آنها از انگلیس به استرالیا مهاجرت کرده تا در آنجا مزرعهای بر پا کرده به کشاورزی مشغول شوند.
شماره مجوز: 155/11848
تهران یاب نقشه تهران به همراه لیست اماکن نسخه کامل
تهران یاب ( نقشه همراه موبایل ) محصول دیگری از تیم فنی mobile4use اولین نرم افزار چند زبانه نقشه تهران با قابلیت های فراوان و ظاهری زیبا در سه نسخه متفاوت برای شما فراهم شده است.از امکانات این نرم افزار و مطالب درج شده در آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :
- ظاهری زیبا و کارامد
- چندزبانه بودن ( فارسی ، انگلیسی ، عربی )
- سازگاری کامل با گوشی های لمسی
- دارای موتور جستجوی قدرتمند
- دارای نقشه کامل تهران در 3 سایز مختلف
- قابلیت انتخاب قسمتی از متن و ارسال به ایمیل ، بلوتوث و یا پیامک
- و...
اطلاعات داخل نرم افزار :
- جاذبه های گردشگری
- مراکز تفریحی و ورزشی
- مراکز علمی ، فرهنگی و هنری
- خدمات گردشگری
- تلفن های ضروری
- و ...
این نرم افزار بر روی تمامی گوشی های موبایل قابل اجرا میباشد.
تی شرت نستعلیق آریانی با طرح فروهر (آستین بلند) M3-L3
پوشاک آریانی اولین تولید کننده تاپ ، تی شرت و البسه سنتی الیاف طبیعی با طرح های ایرانی ، اسلیمی و نستعلیق می باشد که با همکاری بهترین طراحان ایرانی و اساتید باتیک هند با استفاده از روشهای کلاسیک چاپ و بدون بهره گیری از هرگونه ابزار چاپ دیجبتال اقدام به تولید تی شرت و البسه با الیاف طبیعی از قبل پنبه ، پشم و ابریشم با کیفیت بالا نموده است.
آریانی البسه به کار رفته در محصولات خود را از کشورهای توسعه یافته نظیر کانادا ، آلمان و ترکیه تهیه می نماید. اکثر تی شرتهای آریانی از پارچه نخ- پنبه دورو تهیه شده که باکیفیت ترین پارچه موجود از لحاظ ثبات می باشد.
آریانی فعالیت خود را در زمینه طراحی تی شرت و البسه سنتی نستعلیق از سال 2001 شروع و تا به امروز به فعالیت خود در جهت ترویج و تبلیغ فرهنگ ایرانی در داخل و سایر کشورهای جهان ادامه داده است.
قسمت اعظم فعالیت کمپانی آریانی تا سالهای اخیر در خارج از ایران بوده اما با توجه به تقاضای بالای مصرف کنندگان ایرانی در داخل کشور و عرضه کم و گاها بی کیفیت البسه با طرحهای ایرانی و نستعلیق توسط تولید کنندگان داخل کشور، آریانی تصمیم به گسترش فعالیت خود در ایران گرفت و در راستای این هدف کمپانی آریانی اقدام به تاسیس یک واحد تولیدی البسه در کشور ترکیه با ظرفیت بالای تولید برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان ایرانی نمود.
دلیل انتخاب کشور ترکیه برای تاسیس تولیدی آریانی موقعیت این کشور از لحاظ نزدیکی به ایران ، در دسترس بودن بزرگترین و بهترین تولید کنندگان نخ و پارچه در خاور میانه و دسترسی به خیاطان و طراحان خبره لباس می باشد.
آریانی امیدوار است گامی در راستای ترویج فرهنگ ایرانی برداشته وحمایت مصرف کنندگان محصولاتش را با ارائه البسه با کیفیت پاسخ دهد.
خریداران گرامی لطفا برای کسب اطلاعات در مورد سایز تی شرتهای آستین بلند ،آستین کوتاه و سایر محصولات آریانی به لینک زیر مراجعه کنید و سایز مورد نظر، قد و وزن خود را در قسمت پیام در فرم سفارش درج نمایید.
مورد توجه همکاران و تبلیغ کنندگان گرامی: این لینک فقط شامل تصویری در مورد سایزهای موجود پوشاک آریانی و جهت سهولت در انتخاب سایز البسه توسط خریداران محصولات ما می باشد و هیچ متن ،آدرس و شماره تماسی در آن درج نشده
با تشکر از انتخاب و توجه شما
پوشاک و تی شرت نستعلیق آریانی
در باره طرح: طرح فروهر
نشان پیکر بالدار که در تداول باستانشناسان و ایرانشناسان، نگاره اهورامزدا دانسته میشود. گاه بدان فروهر اطلاق میشود. نماد خورشید بالدار در فرهنگ خاورمیانه و در تمدن مصر، سوریه، و آشور تاریخی طولانی دارد و نماد فروهر اقتباسی از آن است. نامیدن این نماد به عنوان فروهر به قرن نوزدهم میلادی برمیگردد و مدرکی دال بر اینکه این نماد وابسته به دین زرتشتی باشد وجود ندارد. کلیه باورهای منسوب به نگاره فروهر جدید هستند.
نگاره فروهر در فرهنگ ایرانی نشانه دو نماد میهنی و دینی است.
این واژه در زبان اوستایی فْـرَوَشی (fravashi)، در زبان پارسی باستان فْـرَوَرتی fravarti))، و در پارسی میانه فْـرَوَهْـر (fravahr) خوانده میشود.
در پارسی میانه شکلهای دیگر این واژه به اینصورت کاربرد داشتهاست
fraward, frawahr, frōhar, frawaš, frawaxš
بایستهاست که بدانیم این نشان در میان ایرانشناسان اهورامزدا دانسته میشود و نه فروهر.
ریشهشناسی
هارولد بیلی، زبانشناسی زبانهای ایرانی ریشهٔ این واژه را از ریشهٔ ایرانی var- (پوشش، محافظت) و fra- (پس راندن) میداند و معنی اصلی اولیه واژهٔ فروهر را «دلاوریِ حفاظتکننده» عنوان میکند.
نماد میهنی
نشان رسمی دربار پادشاهی ایران که در آن فروهر (آترا) دیده میشود
از دوران پادشاهی مادها و سپس شاهنشاهی هخامنشیان، نگاره فروهر نشانه نماد میهنی بوده و آدمی را در پیکره و سیمای شاهین تیزچنگ و بلندپروازی نشان میدهد که آنرا نماد توانایی، سر بلندی و فر و شکوه میدانستند و پرچمهای خود را به نما و سیمای شاهین میآراستند.
در نگاره فروهر دو نیروی همیستار (مخالف) «سپنتامینو» (نشانه خوبی) و«انگره مینو» (نشانه بدی) نمایان است و آدمی رو به سپنتا مینو دارد و بسوی او میرود به انگره مینو پشت کردهاست و لازم به ذکر است فروهر الگو و سنبل ایرانیان و زرتشتیان است.
باورها و ادعاهایی که در بالا یاد شده و تفسیرهایی که در زیر میآید، برگرفته از خلاقیتهای جدید و بدون سابقه تاریخی است.
ویژگیها
۱- چهره فروهر همانند آدمی است، از این رو گویای پیوستگی با آدمی است، او پیری است فرزانه و کار آزموده، نشانه از بزرگداشت و سپاس از بزرگان و فرزانگان و فرا گیری از آنان دارد.
2- دو بال در پهلوها که هر کدام سه پر دارند این سه پر نشانه سه نماد اندیشه نیک، گفتارنیک، کردارنیک که همزمان انگیزه پرواز و پیشرفت است.
3- دو رشته که در سر هر یک گردی (حلقه) چنبره شدهای دیده میشوند، در کنار بخش پایینی تنه هستند که نماد سپنتا مینو و انگره مینو هستند، که یکی در پیش پای و دیگری در پس آن است. این رشتهها هر یک در تلاش هستند که آدمی را بسوی خود بکشند؛ این نشانه آن است که آدمی باید به سوی سپنتا مینو (خوبی) پیش رود و به انگره مینو (بدی) پشت نماید.
4- یک گردی (حلقه) در میانه بالاتنه فروهر وجود دارد این نشان، جان و روان جاودان است که نه آغاز و نه پایانی دارد.
5- یک دست فروهر کمی به سوی بالا و در راستای سپنتا مینو اشاره دارد که نشان دهنده سپاس و ستایس اهورمزدا و راهنمایی آدمی بسوی والایی و راستی و درستی است.
6- در دست دیگر گردی (حلقهای) دارد که نشانه وفاداری به عهد و پیمان، و نشانگر راستی و پاک خویی و جوانمردی و جوانزنی است.
البته ساختارِ نگارهٔ فروهر، در زمانها و مکانهای مختلف با هم تفاوت دارند، حتی در تخت جمشید که در یک مکان و تقریبا یک زمان ساخته شدهاست با چندین گونه از این نگاره روبه رو میشویم!
معنی و تفسیر نماد فروهر
سَمبُل و نَماد فِرَوَهَر شامل سه پَند: اندیشه نیک، گفتار نیک و کِردار نیک برای پیروانِ کیش اَشو زَرتُشت است.
۱) نِگاره فِرَوَهَر از سر تا سینه، نقش پیرمردیست که تجربه، جهاندیدگی و داناییِ پیرانِ دانا و باخِرَد را مینمایاند.
۲) دستِ اَفراشته به سمت بالا، نشانه ستایش به درگاهِ آفریدگار و والامَنشی و بالا اندیشی است. و همچنین دست آن رو به جلو است که نشان دهنده لزوم حرکت انسان رو به جلو و پیشرفت است.
۳) حلقه دایرهای که در دستِ پیر مرد قرار دارد، نشانه پیمان با پروردگار و همبستگی هاست.
۴) بالهای گشوده، نشانه اَندیشه، گفتار و کِردارِ نیک است که با پیروی از آن، بشر به کمال میرسد و اوج میگیرد و نیز نشانه برابری هاست. خطهای روی بالِ فِرَوَهَرهم نشانه از سی و سه اَمشاسپندان (نام فرشتگان) میباشد.
۵) حلقه میانِ نگاره، نشانه بی پایانی روزگار، و برگشتِ رفتار و کردار آدمی به خود اوست.
۶) دو رشته آویز، یکی در سمتِ راست، نماد سِپَنتا مِینوبه چَم (به معنا)، مقدس، راهنمایی به نیکوییها، اندیشه نیک و سازندگی است و دیگری درسمتِ چپ نماد اَنگِرَه مِینو به چَم (به معنا)، اهریمن، راهنمای بدی و مظهرِ شَرّ و فساد و پَلیدیست. این دو رشته آویز به چم (به معنی) دو نیروی متضاد نیکی و بدیست، که در نهادِ آدمی وجود دارند و نشانهای برای مبارزه همیشگی و درونی برای سازندگیهاست.
۷) دامن در سه ردیف در پایینِ نگاره، نشانه بداندیشی، بد گفتاری و بد کرداری است که در پایین قرار دارند، بهاین چم (معنی)، که بدیها باید به زیرِ پا افکنده شوند.
۸) فَرتورِ(عکس) فِرَوَهَر، رویش به سمت راست (نه چپ) است که سوی راست همان سوی خاور (شرق) است که به چمِ (به معنا) روشنایی، راستی، پاکی و شادی است.
واژه فِرَوَهَر از دو واژه فِرَه به چمِ «پیش رو»، ووَهَر به چمِ «بَرَنده و کِشَنده»تشکیل شدهاست و به چمِ (به معنایِ) «پیش بَرندهٔ جوهَرِ تن و روان» است که بشر را بسوی پیشرفت و رسایی و جاودانی رهبری میکند.
فِرَوَهَر یکی از بخشهای پنج گانه وجودِ بشر (تن و روان، جان، وجدان و فروهر) است و فِرَوَهَر در حقیقت ذرّهای از پرتوِ اَهورایی (یزدان) است که در وجودِ بشر نهاده شدهاست.
این اثر از دوره هخامنشیان باقی ماندهاست و بَر سَردرِ بنایِ تاریخیِ کهَن تخت جمشید به نام کاخِ سه دروازه نقش بستهاست. این نگاره را که در پاسارگاد و نقش رستم نیز حَکّ شدهاست، برخی به اشتباه اَهورامَزدا مینامند.
این نشان را امروزه در مکانهای تاریخی مانند بهستون، بنای یادبود فردوسی در طوس و حتی در کلانشهرهایی نظیر تهران بر سر دربانک ملی ایران می توان مشاهده کرد.
موزش قدم به قدم یوگا به صورت کاملا عملی.
لغت یوگا بمعنای اتحاداست. یوگا شکلی ازورزش میباشد که برپایه اعتقادی بناشده است که بدن وتنفس ارتباط تنگاتنگی باذهن وفکردارند. باکنترل تنفس ونگاه داشتن بدن دروضعیتهای ثابت یا همان "آساناس"یوگا ایجاد توازن(هارمونی) میکند. بهرحال یوگا سحروجادونیست یوگی ها(اساتیدیوگا) قادربه ناپدیدشدن یا بلندشدن ازسطح زمین نیستند.اماآنها میتوانند کارهای غیرعادی وشگفت آورمتعددی همچون نگاه داشتن نفسهایشان درساعتها ویا کندکردن ضربان قلبشان به منظورتقلید حالت مرگ انجام دهند. تمرین یوگا شامل 5 عنصرکلیدی است : تنفس مناسب – تمرین – تمدداعصاب – رژیم غذایی – تفکرمثبت وتعمق(مدیتیشن). تمرینها ویا "آسانس" به قصد برطرف کردن گرفتگی عضلات – استحکام اندامهای داخلی وبهبود انعطاف پذیری مفاصل ورباطهای بدن طرحریزی شده اند.
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی
طرح توجیهی مجموعه اطلاعاتی هست که نشان دهنده کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک کار تجاری تولیدی و یا خدماتی می باشد . اطلاعاتی از قبیل سرمایه مورد نیاز ، دستگاه ها و لوازم مورد نیاز ، میزان تولید سالیانه و ... تا میزان حقوق و دستمزد در این طرح ها تنظیم گردیده است . داشتن یک طرح توجیهی نه تنها برای افرادی که مایل به استفاده از تسهیلات بانکی هستند مفید می باشد بلکه برای افرا علاقه مند به راه اندازی کسب و کار نیز ضروری می باشد
این محصول به صورت سی دی ارائه شده است
ش.م. 543021978
فهرست
مقدمه . ...................................................................................................................................................................................................................................... ٦
١‐ معرفی محصول . ............................................................................................................................................................................................................... ٧
٧ ........................................................................................................................................................................... . ( ١‐ نام و کد محصول ( آیسیک ٣ ‐١
٢‐ شماره تعرفه گمرکی ............................................................................................................................................................................................ ٧ ‐١
٣‐ شرایط واردات محصول ........................................................................................................................................................................................ ٧ ‐١
٤‐ بررسی استانداردهای موجود در مورد محصول . ............................................................................................................................................... ٨ ‐١
٥‐ بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول ............................................................................................. ٨ ‐١
١‐ مروری بر قیمت های داخلی محصولات . .............................................................................................................................................. ٨ ‐٥‐١
٢ ‐ مروری بر قیمت های جهانی محصولات ............................................................................................................................................. ٩ ‐٥‐١
٦‐ معرفی موارد مصرف و کاربرد محصول . ........................................................................................................................................................... ١٠ ‐١
٧‐ بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول ................................................................................................. ١٠ ‐١
٨‐ بررسی اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز .......................................................................................................................................... ١٠ ‐١
٩‐ کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول ............................................................................................................................... ١٠ ‐١
١٠ ‐ معرفی شرایط صادرات ................................................................................................................................................................................... ١١ ‐١
٢‐ وضعیت عرضه و تقاضا ................................................................................................................................................................................................ ١٢
١‐ بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید طی ٥ سال گذشته ..................................................................................................................... ١٢ ‐٢
١‐ بررسی ظرفیتهای بهره برداری . ........................................................................................................................................................... ١٢ ‐١‐٢
٢‐ بررسی روند ظرفیت نصب شده واحدهای فعال در کشور .............................................................................................................. ١٣ ‐١‐٢
٣‐ بررسی روند تولید واقعی واحدهای فعال در کشور .......................................................................................................................... ١٣ ‐١‐٢
٤‐ بررسی سطح تکنولوژی تولید در واحدهای فعال ............................................................................................................................. ١٤ ‐١‐٢
٥‐ نگاهی به راندمان تولید ( درصد استفاده از ظرفیت اسمی) در واحدهای تولیدی فعال . ......................................................... ١٦ -١‐٢
٦‐ نام کشورها و شرکت های سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید محصول . ..................................................................... ١٦ -١‐٢
٢‐بررسی وضعیت طرح های جدید و طرح های توسعه . .................................................................................................................................. ١٦ ‐٢
١‐ پیش بینی عرضه در بازار آینده کشور . .............................................................................................................................................. ١٨ ‐٢‐٢
٣‐ بررسی روند واردات محصول طی ٥ سال گذشته ......................................................................................................................................... ١٩ ‐٢
٤‐ جمع بندی عرضه . .............................................................................................................................................................................................. ٢٠ ‐٢
٥‐ بررسی روند مصرف طی ٥ سال گذشته . ....................................................................................................................................................... ٢١ ‐٢
٦‐ بررسی روند صادرات طی ٥ سال گذشته ....................................................................................................................................................... ٢٢ ‐٢
٧‐ بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات در آینده ...................................................................................................................................... ٢٢ ‐٢
١‐ برآورد میزان تقاضای داخل در آینده ................................................................................................................................................ ٢٢ ‐٧‐٢
٢‐ جمع بندی و نتیجه گیری مطالعات بازار . ......................................................................................................................................... ٢٣ ‐٧‐٢
٣‐ بررسی اجمالی تکنولوژی و روش تولید محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها ............................................................................. ٢٤
١‐ نگاهی به روشتولید ......................................................................................................................................................................................... ٢٤ ‐٣
٢‐ مقایسه روشتولید معمول کشورمان با دیگر کشورهای جهان .................................................................................................................. ٢٤ ‐٣
٤‐ تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم در تولید محصول . .................................................................................................................. ٢٥
٥‐ بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی به همراه برآورد میزان سرمایه گذاری ثابت مورد نیاز . ................................................................ ٢٦
١‐ زمین .................................................................................................................................................................................................................... ٢٧ ‐٥
٢‐ محوطه سازی ..................................................................................................................................................................................................... ٢٧ ‐٥
٣‐ عملیات ساختمانی . ............................................................................................................................................................................................ ٢٨ ‐٥
٤‐ ماشین آلات تولیدی . ......................................................................................................................................................................................... ٢٨ ‐٥
٥‐ تجهیزات اصلی (آزمایشگاه، کارگاه) ............................................................................................................................................................... ٢٨ ‐٥
٦‐تاسیسات عمومی . ................................................................................................................................................................................................ ٢٩ ‐٥
٧‐ وسایل اداری و خدماتی..................................................................................................................................................................................... ٢٩ ‐٥
٨‐ ماشین آلات حمل و نقل .................................................................................................................................................................................. ٢٩ ‐٥
٩‐ هزینه های قبل از بهره برداری ........................................................................................................................................................................ ٣٠ ‐٥
١٠ ‐ هزینه های پیشبینی نشده ......................................................................................................................................................................... ٣٠ ‐٥
١١ ‐ برآورد حداقل ظرفیت اسمی اقتصادی طرح............................................................................................................................................... ٣٠ ‐٥
١‐ لحاظ کردن نقطه سربه سر تولید .................................................................................................................................................. ٣٠ ‐١١‐٥
٢‐ لحاظ کردن حداقل سود مورد انتظار . ............................................................................................................................................. ٣١ ‐١١‐٥
٦‐ برآورد مواد اولیه عمده مورد نیاز سالیانه و محل تامین آن . ................................................................................................................................ ٣٤
١‐ معرفی قطعات و مواد اولیه اصلی و میزان مصرف آن ها ............................................................................................................................... ٣٤ ‐٦
٢‐ معرفی منابع تأمین مواد اولیه .......................................................................................................................................................................... ٣٤ ‐٦
٣‐ بررسی تحولات اساسی در روند تأمین اقلام عمده مورد نیاز در گذشته و آینده ...................................................................................... ٣٤ ‐٦
٧‐ پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح .............................................................................................................................................................. ٣٥
٨‐ وضعیت تأمین نیروی انسانی و تعداد اشتغال . ........................................................................................................................................................ ٣٦
٩‐ بررسی تأسیسات و امکانات زیربنایی مورد نیاز طرح . ........................................................................................................................................... ٣٧
١‐ برآورد برق مورد نیاز و چگونگی تأمین آن . .................................................................................................................................................... ٣٧ ‐٩
٢‐ برآورد آب مورد نیاز و چگونگی تأمین آن . ..................................................................................................................................................... ٣٧ ‐٩
٣‐ برآورد سوخت مصرفی مورد نیاز و چگونگی تأمین آن ................................................................................................................................ ٣٨ ‐٩
٤‐ برآورد هوای فشرده مورد نیاز و چگونگی تأمین آن ..................................................................................................................................... ٣٨ ‐٩
٥‐ برآورد تاسیسات گرمایشی و سرمایشی . ......................................................................................................................................................... ٣٨ ‐٩
٦‐ سایر تجهیزات مورد نیاز . ................................................................................................................................................................................... ٣٩ ‐٩
٧‐ برآورد امکانات زیربنایی مورد نیاز ................................................................................................................................................................... ٣٩ ‐٩
١٠ ‐ وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی ........................................................................................................................................................... ٤٠
١‐ حمایت های تعرفه گمرکی و مقایسه آن با تعرفه های جهانی . ............................................................................................................... ٤٠ ‐١٠
٢‐ حمایت های مالی . ........................................................................................................................................................................................... ٤٠ ‐١٠
١١ ‐ تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحدهای جدید . ............................................................................... ٤١
١‐ بررسی بازار . ...................................................................................................................................................................................................... ٤١ ‐١١
٢‐ عرضه و تقاضا . .................................................................................................................................................................................................. ٤١ ‐١١
٣‐ هزینه های سرمایه گذاری . ............................................................................................................................................................................ ٤١ ‐١١
٤‐ ظرفیت اقتصادی ............................................................................................................................................................................................. ٤١ ‐١١
٥‐ اشتغال .............................................................................................................................................................................................................. ٤١ ‐١١
٦‐ تولید جهت مصرف داخلی/ تولید جهت صادرات ....................................................................................................................................... ٤٢ ‐١١
٧‐ پیشنهاد محل اجرای طرح ............................................................................................................................................................................ ٤٢ ‐١١
١٢ ‐ منابع و ماخذ .............................................................................................................................................................................................................. ٤٣
این طرح توجیهی به صورت جامع می باشد ودر 42صفحه تهیه شده است.
این طرح بدون شک برای دریافت وام از موسسات بانکی بسیار مناسب می باشد و شما با داشتن این طرح و محاسبات و راهکارهای درون این طرح می توانید از مزایای قانونی آن و بهره مندی از وام آن استفاده نمایید
در ضمن لازم به یاد اوری است که به همراه این مجموعه ,فایل ها و مجموعه های آموزشی مرتبط ضمیمه و ارسال می شود که راهنمای بسیار جامعی برای شما عزیزان در راستای ایجاد شغلی بهینه و پربارخواهد بود.
تمامی فایل های این مجموعه به صورت
word
یا
pdf
و
power point
است که در زمینه طرح , شغل و یا کار آفرینی فوق جمع اوری شده است.
در ضمن فایل طرح توجیهی که در بالا ذکر شده به صورت فایل word می باشد و به راحتی این طرح توسط شما قابل ویرایش و پرینت می باشد.
لطفا در صورت تهیه مجموعه ما به راهنمای استفاده از این مجموعه دقت فرمایید.
نکته برای آن دسته از افرادی که به دنبال اطلاعات دیگر هستند :
این مجموعه بدون شک راهنمایی کم نظیر برای تجار و یا تولید کنندگان صنایع و مشاغل مرتبط می باشد به طوریکه بعضا راهنمایی برای نحوه و شیوه بهینه تولید می باشد که مطمئنا برای این دسته مفید است
این محصول بی نظیر توسط کمپانی معروف Edirolو در 1 سی دی ارائه شده که شامل صدای پیانو ، گیتار ، بیس و درام با کیفیت صدای خوب و سازگار با انواع نرم افزارهای آهنگسازی از جمله Cubase , Nuendo , Fl studio , Sonar و... می باشد و لازم به ذکر است که این محصول یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در این زمینه می باشد.
آموزش زبان انگلیسی رزتا استون ورژن 3 - سطح 1 و 2 بصورت کامل
Rosetta Stone English - Level 1 , 2
سریعترین روش برای یادگیری یک زبان جدید :
نسخه پرسنال رزتا استون شامل کلیه ملزوماتی است که شما برای یادگیری یک زبان جدید احتیاج دارید. این نرم افزار بر اساس سرفصل های معتبر ما که جایزه های معتبری را از آن خود کرده است پایه ریزی شده است. موسسات و شرکت های معتبری از جمله ناسا ، ارتش آمریکا، Deutsche Telecom ، IKEA ، Royal Dutch Shell و بیش از 10000 مدرسه در سرتاسر دنیا از این روش برای یاددهی زبان استفاده می کنند. رزتا استون 31 زبان زنده دنیا که بیش از 90 درصد مردم دنیا صحبت می کنند را به شما آموزش می دهد.
پیشرفت با سرعت مورد نظر شما :
رزتا استون همیشه به فکر زمان شماست. در هر زمان و هر مکان شما می توانید با رزتا استون یک زبان جدید را یاد بگیرید. آموزش به گونه ای است که شما به هیچ عنوان احساس تحت فشار بودن و یا احساس خستگی نمی کنید. رزتا استون به کمک یک فرآیند احساسی آموزش زبان را برای شما کارآمد، سریع و لذت بخش می سازد. روش رزتا استون مبتنی بر دخالت زبان آموز است زبان آموز را وادار به فعالیت می سازد بنابراین خستگی در این روش معنایی ندارد. در پایان هر درس این فرصت به شما داد می شود تا مهارت های خود را بیازمایید. این نکته هم قابل ذکر است که نرم افزار رزتا ایتون به طور مستمر پیشرفت شما را ثبت می کند و این به شما کمک می کند که ضعف های احتمالی خود را بهتر بشناسید و بر آن ها تاکید بیشتری داشته باشید.
یادگیری احساسی زبان با روش Dynamic Immersion :
رزتا استون از محتویات تصویری کارآمد برای کمک به یادگیری زبان شما استفاده می کند. به طور مثال یک مجموعه تصویر به شما ارائه می شود و شما باید آنها را با عبارتی که برای شما خوانده و یا نوشته می شود تطبیق دهید. در صورتی که گزینه های صحیح را انتخاب کنید و همچنین در جاهای خواسته شده کلمات را صحیح تلفظ کنید، می توانید به مرحله و درس بعد بروید. با کمک روش Dynamic Immersion شما مستقیما زبان را از طریق مشاهده تصاویر یاد میگیرید و زمان اضافی برای ترجمه به زبان مادریتان صرف نمیکنید.
قوی سازی ساده، مفرح و آنی :
تمرین های چند رسانه ای و خلاق محیط زبان آموزی را برای شما شاد و مفرح و مانند بازی می سازد.
برخی از مباحث :
*
مردم و صحبت های آنها
*
جهت ها : "چگونه به این آدرس بروم ...
*
شکل مثبت و منفی افعال
*
غذا، خوردن و آشامیدن
*
نسبت های فامیلی
*
مفعول ها
*
بیان زمان
*
اعداد 0 تا صد
*
حروف اضافه
*
لباس ها و پوشاک
*
وسائط نقلیه، مبلمان و ابزارها
*
اشکال، رنگ ها و مکان ها
تضمین یادگیری :
شرکت رزتا استون یادگیری زبان را برای شما تضمین میکند. به صورتی که اگر این مجموعه ها را به صورت مستقیم از سایت اصلی خریداری کنید تا شش ماه بازگشت پول شما را تضمین می کند.
ویژگی های نسخه 3 رزتا استون :
نسخه 3 رزتا استون یک روش جدید در آموزش زبان است. به شکلی که به سرعت یادگیری شما شتاب می دهد و به مهارت های شما به طور هوشمند امتیاز می دهد.
قابلیت های جدید این نسخه شامل تکنولوژی مبتکرانه تشخیص صدا است که صدای کاربران را با تلفظ صحیح کلمات مقایسه می کند و در صورت عدم تطابق هشدار می دهد. همچنین منحنی ها و گزارشاتی از پیشرفت زبان آموز در اختیار می گذارد که بدین ترتیب زبان آموز متوجه خواهد شد بر روی چه مهارت هایی باید سرمایه گذاری بیشتری کند.
رزتا استون 3 توسط شرکت های بزرگ و کوچک و تجاری و غیر تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و آزمایش خود را پس داده است. در صورتی که قصد یادگیری زبان جدید را دارید رزتا استون 3 بهترین انتخاب برای شماست!